Dubbla kondomer?

Jag och Lillebror fick filmerna från när vi var små på DVD i julklapp, så dem har vi roat oss med lite då och då sedan julafton. Och att se på dem gör mig än mer säker på att jag inte skulle klara av att ha barn. Jag har inte tålamodet.

Jag skulle inte orka att se min unge springa runt ett bord tusen varv samtidigt som den sjunger någon ändlös sång. Eller se den trava runt i snön. Se den hoppa omkring på en studsboll, cykla runt, runt på altanen, sjunga vedervärdiga sånger, ta hundra år på sig att dricka upp vällingen, kasta boll, knata runt bland dalahästar... ja allt.

Det är dock ganska underhållande att se sig själv som liten. Fast jag tror inte riktigt att jag kopplar att det faktiskt är mig jag tittar på, då blir det bara konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback