Det var i alla fall soligt och fint.

Idag hade jag en dålig "vara i stan"-dag. Jag skulle köpa något pyssligt på Panduro för att ha något att roa mig med, men det fanns inget vettigt. Sedan skulle jag in på Cubus för att se om en kofta jag sett där var på rea, det var den. 149 kronor. Som hittat. Tills jag såg kön. Kön som sträckte sig upp över halva övervåningen.

Fick lite återupprättelse när jag hittade Diamanten-spelet i alla fall. Var mitt önskespel under många av mina yngre år, men fick det aldrig för att pappa avskyr att spela spel. Så idag tog jag saken i egna händer och köpte det. Nu ska jag spela, ensam. Pappa avskyr som sagt att spela spel. Möjligen att jag kan lura/muta Lillebror att spela ett parti... Sorgligt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback