Min ståndpunkt i valet.

Jag vet att jag skrivit om Alexander Skarsgård här tidigare som om han vore guden* i mitt liv. Det är dock inte hela sanningen. Jag skulle vilken dag som helst dumpa Skarsgård för Jason Ritter inklusive ansiktsbehåring om tillfälle gavs.

Nu tror jag i och för sig inte att jag en dag kommer stå i valet och kvalet mellan Skarsgård och Ritter, men nu är det i alla fall dokumenterat vad jag skulle valt. Och det trots att Skarsgård är 193 cm och Ritter bara är 177 cm. Och det vet ni som har koll på mig att det är... ja, det är otroligt att jag väljer en kort och brunhårig över en lång och blond.


*Sett till "kändisar".

Kommentarer
Postat av: joel

Jag lär mig så mycket när jag är ute och läser folks bloggar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback