Impulsiv.

I början av sommaren planerade jag att färga håret innan jag lämnade ön. Men när det blev dags att lämna ön bestämdes det att vi skulle till min fasters sommarstuga där det bara finns sjövatten så då bestämde jag mig för att vänta med färgningen till senare i höst. Sedan blev fastersresan inställd men då tänkte jag i alla fall vänta till senare i höst med färgningen.

Idag i bilen på väg in till stan kom en plötslig beslutsamhet och ovilja att ha kvar mitt utväxtfyllda hår dock till mig och jag beordrade* pappa att åka till Öster så jag kunde köpa toning. Så nu sitter jag här med nytonat hår.


*Okej, bad.**
**Det var för övrigt Lillebror som körde in mot stan, jätteläskigt att han är så stor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback