By thess.


Mitt senaste verk, och det som för tillfället toppar favoriterna. Eller, topp tre i alla fall. Är nog dött lopp mellan det här och två andra. Fick erbjudande om att sälja mina smycken på jobbet, men det känns alldeles för läskigt för att jag ska våga. Bara för att jag avgudar dem betyder det ju inte att någon annan gör det och dessutom vill betala för det. Att andra inte gillar dem i sig är för all del inget problem, men skulle vara så sorgligt att se dem osålda på disken.

På tal om arbete och armband så avskyr jag för övrigt att jobba inom ett område som inte tillåter armband. Men får ta igen det i höst. Är dessutom inte mycket jobb kvar nu. Bara två veckor. Helt otroligt hur snabbt det gått och framför allt hur det samtidigt kan kännas som om jag varit här i evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback