Upp som en sol, ner som en...

Jag hade den perfekta morgonen på G. Jag vaknade klockan sex, men lyckades somna om nästan direkt och vaknade inte förrän klockan ringde klockan åtta. Allt flöt på: dusch, smink, kläder etc.

Det blev dags för frukost så jag drog fram bär och frukter av alla de sorter, la dem i mixern tillsammans med lite låglaktos vaniljyoghurt. Det luktade fantastiskt och jag kunde se pumpafrönen och müslin jag skulle ha i när det var färdigt. Jag såg mig själv cyklandes till stan i eftermiddag för att köpa roliga saker. Ja, ni förstår.

Och så helt plötsligt slinter mixern till och innan jag hinner få av den så har den nött bort plastdelarna som behövs för att bladet ska gå runt.

Det var inte meningen att jag skulle ha en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback