Lilla pappsen.

Min pappa är väldigt rolig. Han kommer hela tiden på saker som, enligt honom, är effektivare och bättre än hur jag har det nu. Oftast gäller det vart någonstans jag ska saker eller hur jag ska ha dem. Som i vilket uttag jag ska ha kontakten till micron till exempel.

Jag förstår inte att han orkar lägga ner tankekraft på en sådan sak. Men han är ju en planerare min far. Jag låter honom göra sina ändringar eftersom att det gör honom glad att "hjälpa" mig. Sedan ändrar jag tillbaka allt när han åkt igen. Som alltid när han är här alltså.

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaaaaah

Det du bevittnar är faktiskt ganska gulligt för din pappa visar att han bryr sig om dig, du förstår män (som jag själv...okej pojkman) har lite svårare att uttrycka hjälpsamhet om man inte på något indirekt kritiserar hur någon annan hart det! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback