Tick, tack, tick, tack. Eller?

På MSN.
Jag:
http://www.youtube.com/watch?v=jqA-YGa9eAo*
Han: Haha
Jag: Söt va!?
Han: Helt crazy! Trodde inte du va så förtjust i barn?
Jag: Inte?
Han: Nee
Jag: Jag börjar bli gammal vettu - biologiska klockan och allt det där
Han: Haha. Har du hittat nån att skaffa barn med då? Eller ska vi adoptera?

Om vi borser från det uppenbara att man inte behöver vilja jobba på dagis resten av sitt liv bara för att man tyckte att dansbäbisen var söt: Väldigt romantiskt att människan vill att jag ska bli på smällen av någon annan, alternativt att han och jag ska adoptera en unge tillsammans.

Han vill alltså ha barn med mig - förutsatt att han slipper göra barnet med mig? Väldigt stärkande för självförtroendet...


*Hittade länken på Sorans twitter.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Han måste vara speciell, min erfarenhet är tvärt om. Många vill göra barn, men få vill ta ansvaret.. :D



Sv: Ha inte dåligt samvete för det! Jag själv kommenterar inte ALLA inlägg, jag rent av läser inte alla inlägg hos de jag brukar hälsa på. Det blir för mycket emellanåt eller så kanske man har en dag man inte orkar eller har lust. Bloggandet skall vara roligt, man FÅR låta bli PRECIS när man vill. Det är lite av charmen! :)



God morgon! :D

Postat av: pickan

hahaha! klockrent... (du kan hälsa honom att för att få adoptera måste man vara gift - men man kan skaffa hur många biobarn som helst utan ring på fingret... då kanske han ställs inför ett dilemma; ett uh-uh-we-are-presidents-dilemma...)

2009-09-27 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback