Slutar på plus minus noll.

Hjälp vilken dag jag har haft. Jag körde tentan så hårt att jag hade blankat den om jag vetat vad det leder till, jag tror inte att det leder till något speciellt - men jag vågade inte chansa så jag kladdade lite. Detta följdes av  en icke borttappad nyckel, massa telefonsamtal som inte ledde någonstans förutom till 50 flundror, en olåst cykel och gud vet vad.

Sedan till det sjukaste av allt. Antal gånger per år som jag befinner mig på Donken kan man närapå räkna på ena handens fingrar, det händer ibland efter tentor. Så gjorde det även idag. Och vem kommer in om inte en pojke vars blogg jag läst dagligen... ja, jag vet inte hur länge. Kan det vara två år? Nej? Ett och ett halvt? Jag vet inte. Sjukt länge i alla fall. Så himla otippat. Vad är oddsen?

Sedan så var Nils med i Idol också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback