Listor, listor, listor.

Nu är jag inne i en sådan där period när jag har en miljon, triljon saker att göra. En sådan period då jag vaknar mitt i natten och kommer på mer saker att lägga till på "att göra"-listan.

Den här eftermiddagen har jag i alla fall lyckats skyffla bort alla styrelsegrejer från den listan. Nja, nästan alla i alla fall, har en kvittens kvar att ordna. Självfallet har det här skett till bekostnad på min pluggtid, men saker och ting måste ju bli gjorda även om de inte står i direkt kontakt till kursböckerna.

På tal om det har jag glömt beställa nya böcker till nästa kurs. Tusan också!

Jag har varit i affären för att införskaffa livsmedel idag också. Det var väldigt spännande, och fruktlöst. Jag var alldeles för distraherad av att tänka på vad jag behövde göra när jag kom hem för att kunna fokusera på att få ner varor i cp-korgen. Detta trots att jag hade en lista med mig.

Det ska bli så skönt när den här kursen är slut. Äntligen lite lugn och ro. Eller nej just det. Det börjar ju en ny direkt efter. Tusan också igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback