Jag vill! Tror jag...

Jag skulle jättegärna prova mig på lite mörkare hår, något jag funderat på under en lång tid* men har alltid varit för feg för att prova. Eller framför allt alldelels för okunnig. Jag menar, jag tror att en toning försvinner ur håret, men jag vet inte om den försvinner helt. Det är det som är mitt största fegisproblem: att jag gillar min nuvarande hårfärg och jag vill ha tillbaka den sedan.

Nu när vi hamnat i en period då många går mot mörkare hår är jag än mer osäker på hur jag ska göra.** För ibland ser man fantastiska resultat, till exempel
här och här. Sedan så finns det ju... mindre lyckade resultat.

För mig ligger det viktigaste i ögonen, alltså ögonfärgen. Jag älskar mina ögon och deras färg och jag tror på riktigt att de skulle bli än mer fantastiska till mörkare hår. Ja, vi får se vad som händer.


*Någonstans kring två år.
**Nej, jag har inte funderat konstant på det i två år, men lite till och från under den här perioden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback