I morgon, när jag är okär.

En i styrelsen har varit sjuk under närapå samma period som jag. Han har gått på flera olika antibiotikakurer och varit massor av gånger hos läkaren. Senaste nytt är att han skulle ha TWAR.

Symptomen är tydligen bland annat långvarig hosta och trötthet. Hm... Vilken flicka har varit hostig i en evighet och har på senaste funnit det nästan omöjligt att komma ur sängen på morgonen trots att hon sovit ungefär 3 timmar mer per natt än vad hon brukar? Jag menar: i morse vaknade jag kvart i tio! Ni som känner mina sovvanor vet att jag inte sover till kvart i tio.

Ja, jag är ju lite lätt hypokondrisk, så i morgon ska jag googla eländet för att se om det är något mer som passar in på mig. Idag ska jag bara fortsätta vara glad och kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback