Dumma!

Idag är jag inte bara sjuk och arg över att jag missar ännu mer skola. Jag har även dåligt samvetete. Jag skulle nämligen ha varit på ett möte tillsammans med en annan person idag. Avskyr att lämna någon i sticket på det här viset.

Och det hjälper liksom inte att tänka att jag inte har något val, att det är bättre än att jag går dit och smittar mötespersonerna tätt följt av att jag svimmar av febern. Har i alla fall dåligt samvete.

På tal om missa skola: Inser ni hur mycket tre föreläsningar är att missa? Det låter kanske inte så mycket, men tro mig. Det är sjukt mycket. För att inte tala om tre dagar utan att plugga. Det är galet, enormt mycket. Och jag har försökt, tro mig. Men det är svårt att koncentrera sig när bokstäverna och siffrorna bara snurrar runt. Hej omtenta!

Dessutom är jag hungrig. Mitt frukostbröd har tagit slut, och jag är inte direkt i stånd att åka och köpa nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback