Surprise!

Idag har jag städat i två Jims värld-avsnitt och tre och ett halvt Gilmore Girls-avsnitt. Och jag har inte bara dammat, dammsugit och våttorkat - nej; jag har gjort rent saker som aldrig borde behövas röras med människohänder. Filtret till elementet är en sådan sak. Usch, fy och blä så otrevligt det var.

I alla fall så har jag goda nyheter. Jag behöver inte gå upp och ha grupparbete klockan åtta i morgon. Nu beror det visserligen på att Lo är sjuk, så det är ju lite bitterljuvt det är det. Jag tänker i alla fall fokusera på att jag inte behöver gå och lägga mig klockan sju!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Ja, det är nog rätt bra, för så dumt det ville vara att fokusera på det när du inte behöver! :D (Jag hatar att rengöra vattenlås, därför gör jag det rätt sällan och det är dumt för då blir det ennu värre... ;D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback