Score!

Jag vet inte hur "lucky" ni fick till det under er lördagskväll, men jag fick i alla fall pojken jag skrev om häromdagens placeringskort.

Inte fy skam, speciellt inte med tanke på att jag inte ens närvarade vid tillställningen i fråga. Det är ju ganska stor chans att människan har hållit i den där lappen. Och jag som trodde att det aldrig skulle bli mer än hejanden och leenden på campus! Så fel jag hade.


På tal om något annat: Jag köpte de där små krukorna och blommorna idag, föll handlöst för dem. Bland det sötaste jag någonsin sett!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Den killen du blir glad av att se?

Krukorna var jättefina! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Många män tycker det är charmigt om en kvinna är lite blyg/inte känner sig väl tillpass bland andra.. Jag tror du är charmig! :D Åtminstone är du det i bloggen och i dina kommentarer.

2009-10-04 @ 18:35:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback