Missförstånd.

Snälla ni. När jag förut nämnde pojken i inlägget här under som en gammal synd syftade jag inte på att det var något dålig jag önskade jag kunde slippa undan eller få ogjort.

Jag syftade lite löst på att bibeln inte ser med blida ögon på flickor som låter bonden dricka mjölken innan kossan är tjudrad - ja, eller hur nu uttrycket ska vara i sin korrekta form.

Jag kunde ju inte gärna skriva rätt ut att jag ville ligga med en pojke jag tidigare roat mig kungligt med, eller hur? Jag menar: Hur hade det sett ut?


Kommentarer
Postat av: pickford

nej det är klart. har man valt att vara kysk så måste ju den stilen lysa igenom hela vägen. bara att mitt state of mind är lite annorlunda som jag precis skrivit en utsago om på min del av cyber space.

2009-10-23 @ 22:25:36
Postat av: pickford

därav missförståndet, skall tilläggas!

2009-10-23 @ 22:26:44
Postat av: Egoinas mamma

Nej, det är klart, det hade sett för jävligt ut! Hahahaha!



God morgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback