Feber.

Det är så skönt att natten är över. Den var nämligen hemsk, olidlig, outhärdlig, avskyvärd och en massa andra liknande adjektiv.

Vaknade ungefär en timme efter jag somnat, och sedan fortsatte jag med jämna mellanrum under hela natten. Men det var inte det värsta. Det värsta var febern. Varannan gång jag vaknade var det för att jag frös så mycket att jag inte kunde röra mig och varannan gång var det för att det kändes som om min hud skulle brinna upp. Några av gångerna var det en kombination.

Och det har ju inte gått över nu heller. Nej, för tillfället är jag på väg att brinna upp och har en allmän snurrighets- och svimningskänsla.

Livat värre.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men det är ju inte bra! :(

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback