Det värsta är att de spelar Michael Jackson.

Det är kalas här jag bor ikväll. En av de, alkoholstinna, kalasdeltagarna föreslog för några av de andra, lika alkoholstinna, deltagarna att de skulle springa och plinga på alla dörrklockor. Nu har jag visserligen tappat räkningen, men jag är ganska säker på att de hitintills har genomfört den här leken fyra gånger; så rolig är den visst.

Själva planerandet av plingapåalladörrar-leken tog, på grund av nyss nämnda alkohollstinnhet, sin lilla tid så jag hann i lugn och ro skruva ur min ringklocka. Något jag är säker på att de flesta andra också gjorde med i och med att man tydligt kunde höra de här människorna planera sitt lilla upptåg; bland annat eftersom att dörren ut inte är sådär jätteljudisolerad men även, och kanske främst, på grund av att deras röster ligger på alkoholvolym.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Ååå, sånt är jobbigt! Men du kan ju hämnas nu på morgonen? Få med dig alla de andra grannarna och sen kan ni turas om att ringa på? ;D

Postat av: C

Viste du att man kan gå ner i vikt genom att göra sina vanliga vardagssysslor med fel hand? Vill du veta hur? Läs mer på http://fitandfabulous.blogg.se/2009/november/skinny-secret-nr-1.html

2009-11-01 @ 08:44:19
URL: http://fitandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback