Bra minnen, och lite sämre minnen.

Jag snubblade över en gammal bekant idag, nämligen webdesignskolan - en sida som jag har spenderat några skoltimmar på. Är en riktig nostalgitripp att klicka sig in på de olika guiderna och känna igen exempelbilder och liknande.

Vissa av flikarna ger mig dock allt annat än roliga minnen. Dreamweaver främst av alla. Inte en kurs som jag saknar. Jag tror till och med att jag förträngt vad jag gjorde en hemsida om? Eller nej, vänta. Är ganska säker på att det var om harajuku style. Nej, helt säker. Vilken tur att jag kom på det, hade blivit väldigt irriterad på mig själv annars. Och ja, jag hade lite idétorka när vi skulle bestämma vad sidan skulle handla om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback