Styrelselös.

I nästan två och ett halvt år har jag varit med i en styrelse, idag valde jag dock att avträda från min post. Ett beslut som jag velat med ett tag nu, ett beslut som jag delvis redan ångrar, men framför allt ett beslut som nu får mig att känna en obeskrivlig lättnad nu när det väl är taget och genomfört.

Det utvecklades helt enkelt till något som inte kändes rätt för mig längre; och det var många, många år sedan som jag slutade med att göra saker jag inte vill göra.

Så ikväll firar vi med vemod slutet på ett uppdrag som har gett mig så mycket mer än vad jag någonsin hade kunnat tro.

Den största frågan nu är vad i allsin dar jag ska göra nästa vecka, första veckan på nästan två och ett halvt år som jag inte har åtminstone en styrelsemötestid att passa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback