Paus från fosterställningen.

Först vill jag tacka gud för att han/hon/den/det väntade med att ge mig ont tills idag. Det hade inte alls varit lämpligt att få det i veckan.

Sedan vill jag fortsätta med att ge gud fingret för att han/hon/den/det såg till att examinatorn i den kursen jag hade omtenta i förra veckan var i affären samtidigt som jag så att jag blev påmind om att jag ännu har det resultatet att vänta på.

Sist, men absolut inte minst, vill jag ge mig själv fingret för att jag glömde åka till Lagerhaus igår för att köpa ett sådant där fint adventsljus i present till pappa. Nu är det bara att hoppas att jag mår så pass bra i morgon att jag orkar mig å projektet att ta mig dit och införskaffa ett sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback