Lite pinsamt kanske.

Jag höll precis på att skrämma livet ur mig själv. Skulle göra en fläta efter att ha duschat och böjde bak huvudet för att få "framhåret" att lägga sig bakåt för att kunna börja fläta. Ja den förklaringen blev inte helt klockrent, men alla som gjort en fläta utan bena förstår nog vad jag menar, och oavsett var det bakåtböjandet som var det centrala.

Samtidigt som jag lutar mig bakåt känner jag i alla fall hur någon lägger din hand eller något mot min svank och jag hoppar och skriker till, övertygad om att nu blir jag mördad och förmodligen något ännu värre.

Efter att ha konstaterat att det inte fanns någon mer än jag själv i lägenheten och logiken satte igång att fungera igen kom jag på att det var håret som hade kommit emot. Det har blivit sjukt långt nu. Mätte det från uppe på huvudet ner till längsta delen: drygt sextio centimeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback