Ung och viril var det.

Det här har inte varit en skojig vecka. Redan i söndags började det med "bara" huvudvärk, i tisdags kom jättesmällen som jag skrev om häromsistens, och resten av veckan har det varit en härlig blandning av huvudvärk och migrän uppblandat med illamående och feber. Och de få timmarna då jag inte haft ont, så är jag istället helt utmattad efter att ha haft ont så inte heller då orkar jag något.

Jag hade ganska svåra besvär med migrän och huvudvärk när jag var yngre, och med yngre så syftar jag på högstadiet och gymnasiet, men nu har jag haft det ganska lugnt i nästan två år. "Bara" lidit av vanlig huvudvärk då och då. Jag hoppas verkligen inte att det här är början på en ny huvudonttrend för mig...

Jag vill ha Eezeneo, så mycket att jag inte ens bryr mig om ifall det är brustabletter. Fast om det är brustabletter så skulle det i och för sig inte ge mig så mycket, eftersom att jag med största sannolikhet hade kräkts upp det ;om jag nu hade lyckats få det över läpparna det vill säga. Men apoteket ligger jättelångt bort, inte i vanliga fall - men i det här fallet. Speciellt inte om man tar hänsyn till att jag inte vet om det fungerar eftersom att jag aldrig provat det.

På tal om Eeze, så gjorde jag deras migräntest. Om man fick fler än 3/7 "rätt" så var det förmodligen migrän det rör sig om. Jag hade 6/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback