2 in 1. (Både uttrycket och Spice Girls-låten passar.)

Bakgrund.
Idag skulle vi ta ner det stora partytälten efter gårdagens bravader. En flicka organiserar arbetet och en pojke håller på att skruva lös skruvarna i tältstomen.

Flickan: Kan någon gå bort där och vika ihop bla bla bla.
Pojken, med närapå barnröst: I only like to screw.

I samtalet som utvecklades efter detta fick vi reda på att alltid när han har hög musik på i sin lägenhet så är det för att dölja "andra" ljud. Han har alltid jättehög musik på. Jag är imponerad över den uthållighet han måste sitta inne med... För att inte tala om färdigheterna, med tanke på volymen.


För övrigt.
Har någon av er någonsin försökt att tvätta rent en enorm frukt- och grönsakslåda från kylskåpet i en för liten vask? Efter att det legat oljeindränkt pastasallad i den? Om inte, så är det inte något jag kan rekommendera.

Fast å andra sidan så hade jag ju planerat att skura golvet. Fast kanske inte med diskvatten. Och kanske inte heller med min ryamatta kvar på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback