Varför har jag inget tvättställ?

Den här grejen med att jag alltid drömmer mardrömmar än inte bara till ondo ska jag kanske tillägga efter gårdagens gnäll. Idag till exempel klockan sju när jag skräckslagen vaknade efter att ha drömt något om att ha blivit sexuellt ofredad av någon, som tydligen var en lärare, och om en massa snö och iskallt vatten, så klev jag nämligen ur sängen och gick ner och tvättade. Bestämde mig dock för att jag inte orkade torktumla idag så nu är hela lägenheten täckt med blöta kläder. Hade inte suttit helt fel med ett torkställ...

Kvart över sju en lördagmorgon är man för övrigt ganska så ensam ute. Och på tal om ute; det finns inga ord som kan förklara hur underbart det är ute denna morgon. Ja, det är grått och trist, men man hör fåglar kvittra och luften är frisk och temperaturen fantastisk. Ifall det är likadant imorgon så får det nog allt till att bli en tidig morgonpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback