Vad? När? Hur?

Igår var jag helt inställd på att gå upp med tuppen och bege mig till skolan vid åtta för att koncentrerat plugga i x antal timmar inför tentan. I dag när jag vaknade med sprängande huvudvärk, extremt trött och min säng var helt underbar försvann den tanken väldigt snabbt. Får koncentrera mig bäst jag kan här hemma istället.

Något som gör mig riktigt nervös är att jag är helt ointresserad av tentan i morgon. Jag känner ingenting, bara ren likgiltighet. Jag känner att det är flera saker jag skulle behöva träna på, men jag kan inte finna kraft till ansträngningen. Jag hade aldrig kunnat gissa att det skulle vara så här svårt att plugga utan övningstentor. Man blir ju helt rådvill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback