Aj och typiskt.

Jag skar upp min tumspets när jag höll på med maten förut och skulle öppna en platsförpackning. Kanten var så fruktansvärt vass att jag nu har ett tvåcentimeters-sår mitt på höger tummes topp. Inte allt olägligt ställe att ha det på. Jag menar, om man nödvändigtvis ska gå och skära sig så kan det väl ske på en plats man inte använder och därmed kommer åt såret hela tiden.

Som om inte det vore illa nog så har min dators tryckgrej fastnat i ett nedåtläge. Även det fruktansvärt frustrerande. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att få upp den.*

Får väl helt enkelt nöja med mig med att vara tacksam över att den inte fastnade på ett sätt som gjorde att den höll på att konstantklicka av sig själv.


*Och med "den" menar jag datorknappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback