Dumma sol!

Jag förstår inte varför alla blir alldeles prilliga bara för att det blir sommar. Jag förstår inte varför människor älskar den här årstiden.  Den är varm, jobbigt ljus, luften är knappt andningsbar, fylld av äckliga djur och en massa andra jobbiga saker. Men vi lever i ett fritt land, alla får tycka som de vill. Eller ja, jag får ju inte säga att jag inte gillar sommaren, solen, solning och värmen för då tittar alla på mig som om jag vore ett freak från den allra yttersta rymden - men i övrigt är det ett fritt land.

På tal om solning. Jag solar inte. Jag tycker det är fruktansvärt ofräscht att gå omkring med vita ränder efter kläder, så jag håller mig som regel i skuggan. Idag var vi ute vid havet, i ungefär en halvtimme - fyrtio minuter max. Tänkte att det ju inte kunde ta allt för mycket och att det var riskfritt att ha något otäckande på mig. Resultatet?

Två BH-band och en flätrand.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag älskar våren & sommaren tack vare ljuset! Visst är det jobbigt när det är svettigt och när det känns som man är í en bastu fast man bara gick ut ur lägenheten.. men.. ljuset väger upp! Och så föredrar jag att visa hud framför att dölja den haha.



Man ska väl inte behöva skämmas för att man inte gillar sommaren men.. man borde nog vara tyst ;) skräm inte bort sommaren genom att lura i den att vi inte tycker om den ändå.. :P

Postat av: Kattis

Btw, hääärlig bränna! :D

2009-06-29 @ 00:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback