Oops.

När jag höll på att packa till min sommarvistelse här på ön så kom jag, efter en lång övertalning, överens med mig själv om att jag inte fick ta med mig några böcker. Under min lediga tid skulle jag endast läsa kurslitteratur.

Tyvärr så glömde jag bort att komma överens med mig själv om att jag inte fick köpa böcker under tiden som jag var här...



På tal om köpa så funderar jag på att införskaffa mig en scanner, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag verkligen vill ha en scanner eller om det bara är en fix idé. Jag är väldigt bra på att få sådana nämligen, fixa idéer alltså. Ja, vi får se. Om jag kan hålla mig tills i morgon det vill säga. Hm, det är förmodligen bäst om jag stänger av datorn nu, för att undvika fixa idé-frestelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback