En av världens bästa enligt mig.

När det kommer till kändisar så finns det ju begränsade medel att räkna in i "världens bästa". Det enda man egentligen vet om dem är ju den offentliga bilden.* Privat är kanske Ellen DeGeneres en riktig subba, vad vet jag - men jag älskar hennes offentliga bild i alla fall. Hon är så fruktansvärt fantastisk.



*Förutsatt att man inte känner människan privat då, men jag personligen känner ingen kändis. Jag var lätt avlägsen släkt med Astrid Lindgren fick jag reda på efter hennes bortgång. Dessutom hade jag Mojjes "bästis" som lärare på gymnasiet. Och så räddade min pappa nästan, och förmodligen, livet på prinsessan en gång. Men jag personligen tycker väl inte att någon av de tre riktigt gills för att säga att man känner någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback