Lite kär kommer jag nog ändå alltid att vara.

Personen som det här inlägget handlade om kom att läsa det nu i kväll/natt:

Han säger: Vad fint , gullig du är; nästa år hänger jag i din gran. Be so sure
annuendag: *ler. Får se till att skaffa en stor då så att den inte ramlar
Han säger: Hehe, eller får jag vara julgransfoten?
annuendag: Ne, då syns du ju inte. Plus att var skulle jag göra av vattnet?
Han säger: Det har jag i munnen, så länge det inte är kolsyrat
annuendag: Aldrig kolsyrat, men du kan ju inte ha en trästock i munnen, vill ju kunna prata med dg
Han säger: Haha

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, det fräter i hela käften :D haha

Postat av: Tobias

haha jag vet, det fräter i hela käften :D haha

2009-01-04 @ 14:40:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback