Ja, jag vet att det...

...ser ut som om att jag har ett brunt och ett blått öga på bilden i headern, men så är det inte. Inte för att man är sämre eller bättre som människa om man har det - men så har inte jag.

...dessutom ser ut som om att jag vore vindögd, men så är det inte heller. Inte för att man är sämre eller bättre som människa om man har det - men det har inte jag.

Men...
...jag väljer att anstränga mig för att inte tänka på det och hoppas att ni kan göra det även ni, om inte - så är det faktiskt erat problem. Ett tips, om ni stör er fruktansvärt på det, är att bara titta på det blåa och låtsas att det andra inte syns utan att det är hår i vägen!

Och självklart...
...så lyckas jag inte att ignorera det.  Direkt jag ser den där bilden så dras jag till det bruna ögat som ser besatt ut. Inte för att man är sämre eller bättre människa om man har ett sådant - med det har inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback