Hemska tanke!

Idag när jag spatserade hem från föreläsningen så blev jag dels instängd i en hord av tekfakare, det var väldigt obehagligt, dels så hamnade jag gående bakom en ung madame i klackar. Och människan visste uppenbarligen inte hur man förde sig i ett par sådana. Jag mådde så dåligt för henne och hennes "gång". Jag led med henne och hennes uppenbara omedvetenhet.

Sedan blev jag livrädd, tänk om inte heller jag vet hur man går i klackar? Tänk om jag ser ut som hon som gick framför mig när jag går? Tänk om jag också ser ut sådär?! Paniken bara växte och växte, tänk om jag bara inbillar mig att jag kan gå i klackar. Det är ju i princip det enda jag går i, tänk om jag dagligen gör bort mig genom att se ut som en apa när jag går omkring iförd mina klackar?

Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback