Frisörkärringen klippte av mitt hår!

Jag bestämde mig för att jag skulle behålla längden och bara köra en toppning och uttunning på håret, förklarade för frisören att jag ville ha kvar så mycket som möjligt av längden och det var enkelt sa hon, det var högst två centrimetrar hon behövde klippa berättade hon för mig.

Det glömde hon tydligen bort medan hon höll på, för när hon var klar så var över långt över en decimeter borta. Tack så jävla mycket för det! Jag är så arg nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag kan knappt dra bak håret "längst fram" bakom öronen för det ramlar bara fram hela tiden igen. Och innan så gick det långt ner på ryggen, nu täcker det i princip inte mer än nacken.

Jag kände det på mig när jag kom in, hennes hår såg nämligen sjukt risigt ut och jag litar inte på frisörer vars hår mest liknar ett skatbo. Värst av allt var att hon hela tiden sneglade på frisören som klippte hon i stolen brevid, om man som kund inte blir nervös av det vet jag inte vad.

Mitt långa fina hår... Jävla kärring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback