Back where I belong?

Ja, det är åtminstone det jag om och om intalar mig själv för att inte rusa iväg tillbaka till flygplatsen och ett plan till Gotland. Försöker att koncentrera mig på det positiva, som att min kropp älskar att vara tillbaka till exempel. Den älskar att kunna duscha hela samtidigt, och min rygg är självklart lite extra glad för att slippa gå igenom duschproceduren hemma på ön. Och att vara hemma hos min tandkräm uppskattar min mun, på ön snyltar jag nämligen av lillebrors, och den smakar apa. Och så klart sängen, som även den uppskattas av min kropp. Nu gäller det bara att hitta något för hjärnan och själen också.
 

Det är för övrigt aldrig, inte under några som helst omständigheter, okej att det samtidigt som planet börjar "luta" neråt börjar pipa ett högt gällt ljud i omkring tjugo sekunder. Ett ljud som påminner om SOS-signalen som man för höra vaje gång säkerhetsfilmen på färjan visas. Ljudet som betyder att man ska skynda sig till nödutgångarna. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sugen på sprit? Ajabaja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback