-

I två dagar har jag försökt att samla krafter nog att ta itu med kompletteringsuppgiften jag måste ha gjord, men det verkar vara en omöjlighet. Jag kan inte ens komma på var någonstans jag ska börja. Hur ska jag lyckas utan några föreläsningar i ämnet, en bok utan användbart register och med en hel lagbok med paragrafer. Bara en dag kvar nu. I morgon måste jag gå till biblioteket, där kanske jag lyckas åstadkomma något.

Förutsatt att jag kommer upp ur sängen först det vill säga...


Varför har jag inte hallonsylt hemma för? Jag vill ha pannkakor.

Kommentarer
Postat av: pickford

Funkar det inte ens att plugga om du har saker i ordning omkring dig? Om du har allt kliniskt rent, snygga kläder på dig och är sminkad? Då brukar det funka för mig... Annars går det inte. Lycka till på fågelstället. Det sista jag kan göra för att kompensera dig för att jag tipsade om det är att ta med dig till IKEA...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback