Idag tittar jag inte på femmans dokumentär.

Nu går en dokumentär på femman om hemfödslar och eftersom att jag inte har den allra minsta lust att bli skadad för resten av livet så väljer jag att inte titta. Att visa bilder från en förlossning borde, åtminstone i mitt tycke, vara ett väldigt bra preventivmedel för speciellt unga.

På sexuallektionerna: dra med hela klassen till biografen och tvinga dem genomlida en väldigt visuell och detaljerad födsel eller två. Det lär nog ha sin effekt på några småglin så att de skjuter upp sexualdebuten något år. Eller åtminstone någon månad.

"En födsel är det vackraste man kan bevittna." 
- Förutsatt att man är blind, döv och står minst sjuttiofem meter från människan som föder; Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback