Gärna för mig.

Jag får alltid mina städcravings vid de mest olämpliga tillfällena, och det mina damer och herrar är anledningen till att jag nu strax går och lägger mig med en skinande ren toalett och ett kök som gnistrar i kapp med den mest påkostade Ajax-reklamen av de alla.

De slår aldrig fel mina städcravings. Antingen blir det så att jag får ett akut städbehov när jag står och borstar tänderna för att därefter krypa ner och sova, men då finns det inget annat att göra än att dra på sig städhandskarna och börja skrubba. Om det inte sker på kvällen/natten så vaknar behovet på den tidiga morgonen; precis efter att jag klivit upp ur sängen för ett toalett- och/eller vattenbesök innan jag återvänder till sängen för att få ytterligare några timmars sömn. Istället finner jag någon minut senare mig själv stå där med mina gula handskar och skrubba.

Men jag klagar inte. Speciellt inte när det händer på kvällen - för hur underbart är det inte att vakna upp till en gnistrande lägenhet med den svaga lukten av klor? Jag älskar det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback