Är det verkligen för mycket begärt att vilja få lite kundservice för pengarna man spenderar?

Blev väldigt otrevligt bemött på cykelverkstaden idag när jag skulle hämta min cykel*. Brukar vara en farbror där och han är väl knappast att beskriva som trevlig men han brukar åtminstone köra upp cykeln uppför den branta källartrappan åt mig.

Idag var istället där någon 27-åring som knappt sa hej, hade i öronsnäckor i öronen, ryckte till sig pengarna för att sedan återgå till att totalignorera mig.

På riktigt, hade han dött av att ge ett leende? Jag tror inte det va.


*Som mysteriskt nog fick punktering i samma veva som cykeln jag flyttat från min plats, efter att den stått där i över två veckor, försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback