Allt för att göra Pickford glad.

Jag var inte i skolan idag. Pickford och Lo hälsade på Svärdet, vilket följdes av ett sms från Pickford till mig där detta meddelades efter ett fastslagande om att gud uppenbarligen hatar mig.

På msn:
annuendag: Och jag förväntar mig att du sa till Svärdet att han ska knalla förbi på varje rast i morgon!
Pickford: Fast man kan ju se det som att gud hatar mig också - att han inte kunde låta (Idol)Erik gått förbi i korridoren, att jag ser killar du attraheras av är ju taskigt mot mig också!  
annuendag: Nja, jag fortsätter nog att tycka mest synd om mig! Du får ju i alla fall se Erik varje vecka, jag får se Svärdet en gång i månaden om jag har tur, oftast varannan
Pickford: Fast jag får ju inte se erik irl, bara kringstudsandes i en tv
annuendag: Jag tycker att vi ska hålla den här diskussionen mellan oss och inte sprida runt den - vi kan komma att se aningen patetiska ut i omvärldens ögon tror jag
Pickford: Det bryr jag mig inte om! *stampar rebelliskt i marken*
annuendag säger: ctrl+c följt av ctrl+v på annuendag  
Pickford: Satan att leva i detta tekniska decennium när man kan bli citerad för allt

Efter en stund.
Pickford: Envist ctrl+R på annuendag av en förväntasfull rättciterad pickford
annuendag: Haha, jag skojade bara
Pickford: (Ledsen- och förtvivladegubbar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback