Och dagen är inte slut än./Jag hade inget val, de tvingade mig att köpa dem.

Idag har jag plockat blåbär med Pickford. Fast jag plockade inte så mycket. Efter en burk, modell mindre, så tröttnade jag och satt på en sten och tittade på istället.

Innan själva bärplockningen så skulle jag leta mig hem till Pickford, det var det jag fick hjälp med igår av pojken. Och han lyckades faktiskt, för jag hittade dit helt utan problem. Det hela stördes dock lite av att jag gick åt fel håll när jag sedemera skulle hem igen. Att jag gick åt fel håll var inget som jag personligen reflekterade över; förrän Pickford frågade var någonstans jag var på väg alltså.

På vägen hem så sprang jag in på H&M för att jag behövde leggings. Råkade även få med mig ett par skor ut därifrån. De praktiskt taget tvingade mig att köpa dem. Ungefär så var det som det gick till. Sedan gick jag in i en prylgrejsaffär för att hitta en "Grattis till att du kom in på utbildningen"-present till en kompis. Där inne var det en ryggsäck som tvingade sig på mig...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är fruktansvärt, jag vet!! Och det är precis som att de vet när man har fått lön och sånt där!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback