En, inte speciellt, produktiv dag.

Jag är så trött att allt bara snurrar. Jag sov nämligen nästan ingenting under natten till idag. Jag har lovat mig själv att jag måste vara uppe till halv tio för att inte förstöra morgondagen också.

Varje minut sedan jag kom hem har varit en kamp mot sömnen. Jag vågade inte sätta mig någonstans där det är någorlunda bekvämt så nu sitter jag på golvet. En timme kvar?! Hur ska det gå till.

Hela dagen har gått i ett töcken. Först en föreläsning med tusen gäspar, sedan ett grupparbete där jag knappt såg tangenterna, och sedan HumSam där jag spenderade bortåt tre timmar med att titta på bokstäverna i boken. När jag inte ens försökte läsa så lekte jag bara på internet och hjälpte Pickford med True Blood-trivia.

En timme?! Eller heter det timma? Vilket är rätt? Har för mig att det är dialektalt. Vilket är i så fall vilket? Hjälp vad jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback