Dumma linser!

Så jag satt där, i HumSam, i pluggmode*. Och vad händer? Min pissiga vänsterlins som krånglat enda sedan jag öppnade paketet ger upp helt och orsakar världens obehaglighetskänsla. Jag försökte stå emot, men ögonen är en sådan fruktansvärt känslig punkt, när något är fel i ögonen så vägrar det att ignoreras. I alla fall är det så för mig. Jag blev helt enkelt tvungen att gå hem, jag kunde inte se bokstäverna.

När jag kom hem skulle jag fortsätta plugga här. Yeah right. Självklart var det stökigt och då var jag tvungen att ordna det först så att jag kunde koncentrera mig. Så jag plockade i ordning och några timmar senare vaknade jag upp i min säng.

Försöker komma på hur i all  världens namn jag hamnade där!? Råkade slänga ett öga på klockan. Japp, styrelsemöte om fem minuter. Helvete!

Nu är i alla fall linserna slängda åt skogen och det får bli glasögon tills måndag då det nya paret får komma fram och leka. Förhoppningsvis ett par fungerande sådana.


*Jag läser ekonomi nu, då måste man slänga sig med svengelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback