Change.

Ja, nu var man ensam igen. Och fattigare. Min lägenhet håller på att gå igenom en ganska så drastisk förändring. Från att ha varit väldigt grön till att bli väldigt beigeig. Och jag gillar det.

Gillade min lägenhet som den såg ut innan också, men efter två år behövs det förändring, och om jag har lyckats ordna en sådan. Påbörjat i alla fall. Är en hel del kvar att ägna kvällen åt. Det är tur att man är exalterad över att få se allt klart, annars hade det nog inte blivit mycket gjort med tanke på hur trött jag är.

Jag lyckades för övrigt köpa ett par skor idag också. Jag är hopplös när det kommer till skor. Jag har varit hemma i en vecka och redan lyckats införskaffa två par skor. Fast liksom förra paret så hade jag idag inget val. Det var nämligen ett par skor som jag gick och klämde på i våras flera, flera gånger som nu såldes ut med 70 % rabatt. Det fanns ett par kvar i färgen jag ville ha, i min storlek. Det var meningen helt enkelt.

Nej, usch. Nu måste jag ta tag i mig själv och alla miljoners kassar fulla med saker. Lång kväll. Det blir en lång kväll mina damer och herrar.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag är så sugen på att ändra i min lägenhet också, men så jagar jag annan lägenhet och då är det ingen poäng.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback