Ingen sill här inte.

Det är så irriterande att det är den första april idag. Jag gjorde nämligen en grej som ingen tror på utan bara säger "Aa, visst, eller hur. Jag vet att det är den första april idag.". Det är frustrerande!

I alla fall så märkte jag, precis innan jag skulle svänga ut på märkesbacken*, att jag hade cyklat hemifrån utan att ta på mig kjolen! Hur disträ är man inte när man gör en sådan sak? Så det var ju bara att vända på skutan, eller i mitt fall cykeln, och snabbt ta sig tillbaka till lägenheten för att åtgärda kjolproblemet.

Det var ju inte så att jag visade något olämpligt eftersom att jag hade på mig både heltäckande leggings och ett långt linne, men ändå. Cykla hemifrån utan att komma ihåg att ta på kjolen? Jag har då aldrig varit med om något liknande!


*En backe målad med märken som leder upp till lokalerna på campus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback