Fantastiskt underbar.



Det är väldigt sällan jag har tålamodet att sitta och titta på en musikvideo. Personer som kunde titta på MTV i timmar förr i världen när det faktiskt var en musikkanal förstod jag mig aldrig på. Men den här videon kan jag inte slita ögonen från, det är någonting som gör den helt underbar, detta trots att  varken låten i sig eller Beyoncés röst inte är speciellt bra.

Det faktum att Beyoncé ser fantastisk ut har säkert med saken att göra, och om man bortser från det faktum att man kan "photoshopa" även rörliga bilder så skulle jag nog kunna tänka mig att byta lag för en dag eller två efter att ha sett de här tre yra omkring som hönor.

(Självklart får man inte den fulla effekten i ett grynigt YouTube-fönster, men ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback