Det är inte alltid som det räcker med den räknande tanken.

Kompis: Jag kan fixa ihop dig med någon om du vill?
Jag, med panik i rösten: Nej!

Den här underbara människan har nämligen försökt en gång redan. Då var objektet en kort kille utan hår som snusade och gick på Donner. Det var minst sagt tur att jag såg till att få se hans bild innan the date blev av. Vi har lite olika preferenser när det kommer till pojkar, även om hennes preferensram blev mycket bättre när hon valde pojken som hon idag är sambo med. Han är varken flintskallig, kort eller snusare och dessutom väldigt trevlig.

Samtalet fortsatte en stund där bland annat flintskalligheten togs upp.
Kompis: Jag har en med hår den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback