Förlåt!

Jag ska iväg och så på bio ikväll. Anledningen till att jag tar upp det här är att det ikväll blir andra gången som jag går på
bio när jag har hosta. Det är inte i närheten av lika extremt som det var förra gången, men ändå. Som tur var så var förra gången på Gotland, och på biografen på ön blir det sällan så mycket folk. Det var alltså inte överdrivet många som var tvungen att genomlida en väldigt hostig version av Love Actually. Men även om det inte var så många, så tycker jag synd om personerna, dem hade ju betalt biljett och ställt in sig på en bioupplevelse. Stackars.

Förhoppningsvis är det inte så många som går på samma bio som jag ikväll, lite tråkigt om många ska behöva lida den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback