Du och jag - kanske en dag.*

Ni vet sådana personer som man vet hade haft ett underbart förhållande med? En sådan har jag. Jag vet att jag aldrig skulle ha en tråkig stund med den här människan och jag vet att han alltid skulle få mig att le alltid och oavsett.

Det faktum att han har en flickvän förstör ju det hela litegrann, fast jag vet att han inte har det så bra med henne som han skulle ha haft det med mig. Det låter kanske som avundsjuka från min sida, men tro mig det är det inte. Jag vet att jag vore bättre för honom. Mest på grund av att jag inte är en falsk bitch som ser ut som en transa** och att jag faktiskt bryr mig om honom.

Jag är i och för sig inte kär, förälskad eller något liknade i det här människan, det borde jag kanske nämna? Jag vet bara att vi skulle ha haft några trevliga år tillsammans. Eller okej, kanske en liten minicrush - fast utan känslor. Svårförklarat men sant.


*Boktiteln  på en av mina favoritböcker när jag var yngre.
**Hoppas att han inte läser det här, han blir alltid så... defensiv när jag säger att "hon" ser ut som en han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback