Dispens i ett halvår!

Så, jag var ju lite nervös över att gå till tandläkaren. När jag satt i väntrummet så funderade jag på ifall någon skulle märka om jag rusade ut i vild panik, men jag kom på att det skulle förmodligen märkas. Om inte förr så när de kom för att hämta mig. Dessutom satt det en snygg kille mitt emot mig och det hade blivit lite pinsamt.

När jag väl kom in och satt i stolen gick det ganska så bra. Förutom att tandsköterskan inte trodde på att jag haft småhålen i evigheter. Hon var väldigt osäker så hon skickade efter en annan människa. Så det hela slutade med att jag satt med två tandsköterskor böjda över mig som stod och grävde och petade och hummade. Som tur var tyckte tandsköterska två att det inte var någon fara, tandsköterska nummer ett gav med sig men bokade in en röntning om ett halvår fär att kolla upp ifall det växt någonting.


Anm: Det kan ha hetat tandhygienist också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback